GESPREKSCOACH

Leerrendement creëren door gedrag te simuleren, hoe werkt dat? 

De meeste mensen krijgen rillingen als ze het woord rollenspel horen. Het klinkt alsof de deelnemer een rol moet gaan spelen, dat is niet zo. Ik noem het liever gesprekscoaching. Samen met de deelnemer kijk ik naar effectiviteit in communicatie door gedrag neer te zetten waar de deelnemer om vraagt. Zo echt mogelijk! Vervolgens krijgt de deelnemer feedback en proberen we het nog een keer. 

Als gesprekscoach ben ik de afgelopen jaren werkzaam voor de Baak, VDS, Gooiconsult, Mensen Zoals Wij, Human Capital Care, Echt Training, Salsaparilla en Bureau B'lieve. Via deze trainingsbureau's heb ik inmiddels bij verschillende bedrijven meegewerkt aan trainingen en daarmee dus ook heel veel deelnemers mogen begeleiden in leren. 

Image by Christina @ wocintechchat.com
 

Ik heb ervaring met dit soort trainingen of methoden van werken: 

  • Conflicthantering

  • Verkooptrainingen, Klantgerichtheid, Telefooncoaching

  • Effectieve gespreksvaardigheden

  • Agressie- en weerbaarheid

  • Slechtnieuwsgesprekken

  • Verzuimgesprekken

  • Feedback geven

  • Ontslag gesprekken 

  • Anamnese gesprekken 

  • Persoonlijk presenteren & profileren 

  • Roos van Leary, LSD, SMART, Interventieniveau's en DISC 

  • Regiemodellen, terugspeeltheater, ingestudeerde scènes